بیماری کلیه با کراتینین 3.5 می توانید آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 3.5 می توانید آن را معکوس

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم، دکتر به من گفت که سطح کراتینین من در حال حاضر به 3.5. علاوه بر این، برخی از پروتئین، همچنین خون در ادرار من وجود دارد. من می خواهم بدانم می توانید آن را معکوس شود؟
در واقع، شرایط خود را خیلی جدی نیست، با درمان به موقع، می توان آن معکوس شود. کراتینین بالا خود را، که به معنی سموم بالا در بدن شما باقی ماند و بسیاری از نفرون آسیب دیده اند. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. در حال حاضر، کلیه شما هنوز در محدوده طبیعی، با مدت زمان طولانی از سموم بالا، از آن خواهد شد روز به روز کاهش یافته است. عنوان زمان می رود، اگر شما می توانید وضعیت خود را به طور موثر کنترل نیست، آن را تشدید عملکرد کلیه خود را بیشتر. چه چیزی بیشتر، آن تاثیر می گذارد بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی این بیماری شده است از زمان نسبتا طولانی رنج می برند، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی است، اما عوارض ممکن است زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ قرار داده است.
در مرحله دوم، با توجه به کراتینین خود را اعلام کرد خود را بسیار بالا است، که به معنی برخی از سلول های ذاتی در کلیه خود را به طور کامل آسیب دیده وجود دارد، بنابراین یک شانس بزرگ به آنها معکوس وجود دارد. اما اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
چینی سنتی گیاهی درمانی و سلول های بنیادی برای بزرگ رگ های خونی کمک می کنند و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه خود را، و به کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، شما کمک می کند جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
در یک کلام، اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند درمان سیستماتیک و علمی را در زمان دریافت، آنها ممکن است شانس را به مانند فرد عادی زندگی می کنند است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: